تامین کننده نمایندگی Hoya Filter

 

شرکت HOYA با بهره برداری از توان بالقوه فن آوری های optoelectronic از زمان تأسیس آن در سال 1941 به عنوان نخستین تولید کننده شیشه های نوری ژاپن، عملیات خود را با استفاده از سرمایه گذاری های مختلف انجام داد.

 

 امروز Hoya در چهار حوزه کسب و کار فعالیت می کند: کسب و کار فناوری اطلاعات، مخازن ماسک و فتوشاپ برای دستگاه های نیمه هادی و پانل های کریستال مایع، لنزهای اپتیکال و دیسک های شیشه ای حافظه برای درایوهای هارد دیسک را تولید می کند. مراقبت از چشم عینک ها را فراهم می کند و لنزهای تماس با مغازه های خرده ی را می سازد و همچنین لنزهای چشم را برای جراحی آب مروارید می کند. خدمات مراقبت از زندگی سیستم اندوسکوپی را فراهم می کند. سیستم تصویربرداری دوربین های دیجیتال SLR / فشرده و لنزهای قابل تعویض و همچنین ماژول لنز دوربین دیجیتال و میکرولن را تولید می کند.

 

HD Filter

 

 

سری بالا پایان

شیشه نوری سخت شده

ضدآب

ضد ضربه / مقاوم در برابر خراش

فیلم Polarizing با شفافیت بالا

 

شیشه ای منحصر به فرد و شیمیایی مقاوم در برابر چسبندگی محافظ شفاف در مقابل لنز برای حفاظت از لنز برتر در هر شرایطی قرار می دهد، در حالی که خواص UV از شیشه، حسابی را فیلتر می کند که عکاسی منظره را بهبود می بخشد.

 

ارتباط با بخش Hoya Filter

 

تلفن : 03132655045

فکس : 03132686698

 

 


تامین قطعات صنعتی hoya ,filter ,لنزهای ,شیشه ,تولید ,کننده ,hoya filter ,تامین کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست interior-design13 دنیای از خوشمزه ها عشق افلاطونی رها یوزفول وبلاگ شخصي فرشيدجعفري englandguide با تو موزیک