درباره ی  Rex Gauge

وسایل اندازه گیری ضریب دوام کیفیت و تجهیزات اتدازه گیری دقیق برای آزمودن سختی سطوح غیر فلزی

 

Rex Gauge بیش از 70 سال به صورت تخصصی در زمینه ی دوام سنج کیفیت کار کرده است. ما به خود افتخار میکنیم که دوام سنج های Rex به سادگی و راحتی استفاده میشوند، به علاوه اینکه با دوام و به شدت دقیق هستند. پرسنل ما در زمینه ی کاری خود کاملا حرفه ای عمل میکنند، همانطور که در کار و کیفیت خوبی که در هر کدام از وسایل اندازه گیری از اولین کالیبراسیون تا تایید نهایی قبل از تحویل به مشتری - به کار رفته است، مشهود است.

اخیرا شرکت Rex Gauge، با توجه به افزایش در سراسر جهان، ظرفیت تولید خود را به 56000 فوت مربع (7 هکتار تجهیزات) افزایش داده است. Rex با سازماندهی جدید، محصولات بیشتر و حتی خدمات بهتری را ارائه خواهد کرد.

اگر چه که شرکت ما گسترده تر شده است، هنوز همان محصولات با کیفیت قدیمی و خدماتی را که مشتریانمان بیش از 60 سال از آن ها رضایت داشته اند، ارائه میکنیم. به علاوه، تخصص ما این امکان را برایمان فراهم میکند که هر کدام از تجهیزات Rex را سفارشی سازی کنیم تا نیازمندی های خاص شرکت شما را برآورده کند.

همه ی اجزاء سازنده ی محصولات Rex در آمریکا تولید میشوند.

با احترام،

رایان شولتز، رییس

 

ضمانت نامه

همه ی دوام سنج ها و لوازم جانبی Rex برای یک دوره ی یک ساله در برابر هر گونه نقص کارکرد و/یا مواد سازنده ی معیوب تضمین میشوند. این ضمانت به محصولاتی که به درستی به کار برده نشده اند، اشتباه مورد استفاده قرار گرفته اند، ضربه خورده اند یا به صورت دیگری آسیب دیده اند تعلق نمیگیرد. تجهیزات توسط شرکت Rex Gauge تعمیر یا جایگزین (بنا به نظر شما) میشوند، بدون اینکه هزینه ای دریافت شود.

همه ی هزینه های حمل و نقل بر عهده ی مشتری است. هزینه ها پس از ارزیابی ممکن است باز پرداخت شود یا نشود. *با ارائه ی فاکتور

ت بازگشت

در مواردی که مشتری به اشتباه سفارش داده است، 15% کارمزد و هزینه ی کالیبراسیون مجدد (در صورت نیاز) دریافت میشود. هیچ پرداخت اضافه ای برای گواهینامه ها، حمل و نقل و دوام سنج های سفارشی (مدلهای SP) انجام نمیشود. بازگرداندن هیچ محصولی بعد از 30 روز از تاریخ ، قابل پذیرش نیست.

حریم خصوصی و ضوابط و شرایط

شرکت Rex Gauge با جدیت حریم خصوصی شما را حفظ میکند. ما اطلاعات شخصی شما را فقط برای مدیریت حساب شما و فراهم کردن خدماتی که از ما درخواست کرده اید، استفاده میکنیم. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی ت های حفظ حریم خصوصیمراجعه کنید.

موارد سلب مسئولیت

شرکت Rex Gauge و تامین کنندگان آن هیچ مسئولیتی در قبال بدهکاری، خسارت، شکایت، ضرر یا هزینه ها شامل پرداخت های قانونی که ناشی از تجهیزاتی که در بالا لیست شده است هستند که کارکرد، نتایج، عملیات یا جمع آوری داده را دربرمیگیرد، بر عهده نخواهند داشت. همچنین در برابر هرگونه آسیب های خاص، تصادفی یا پیامدی تحت هیچ شرایطی مسئول نخواهند بود.

 

https://www.durometer.com/

تلفن تماس کارشناس  03132655045


فکس در خواست به شماره  03132686698 


 


تامین قطعات صنعتی دوام ,gauge ,شرکت ,هزینه ,تجهیزات ,کیفیت ,اندازه گیری ,حریم خصوصی ,وسایل اندازه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Jayleneyitxti51 homepage فروش سیم کارت آقای ریشدآر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان روی ابرها بهترین مطالح ساختمان سازی وبوکا لیست بازی ایکس باکس وان یک همینطوری نویس